Vi hälsar Anna Ganning Hallendorff välkommen som interimskonsult till vårt Stockholmskontor!

Anna Ganning Hallendorff har en gedigen arbetserfarenhet inom den kommunala sektorn, där hon har arbetat i flera rollen såsom ekonomicontroller, verksamhetscontroller, ekonomichef för socialförvaltning samt redovisningsansvarig. Senast kommer hon från Huddinge kommun, dessförinnan har hon även arbetat i Stockholms stad, Haninge kommun och Upplands Väsby kommun.

Annas är särskilt kunnig inom socialtjänsten men hon har även arbetat med förskola, fritidsverksamhet och centralt på kommunstyrelseförvaltning. Hon är van vid hantering av uppgifter såsom att ta fram prognosunderlag för ekonomi och volymer för kommande budgetår, uppföljning av ekonomi och prognos, ta fram kalkyler och göra beräkningar som ligger till grund för beslut. Utöver det har hon även erfarenhet av projekt som projektledare samt utredningsarbete, lokalfrågor och processkartläggning.

På Ensolution kommer Anna jobba i uppdrag som interimskonsult med inriktning ekonomi och controlling, där hon kommer bistå kommuner vid tillfälliga vakanser. Utöver det kommer hon även att arbete med Ensolutions standarderbjudanden, såsom Kostnad per brukare.

”När jag slutade i Huddinge hade mina kollegor skrivit en sång till mig och där beskriver de mig som ”orädd, tuff och alltid glad”. Det är så jag tar mig an livet i stort och kommande uppdrag på Ensolution.”, säger Anna.

”Det är inte varje dag vi får till oss en så kompetent och erfaren controller som Anna, som dessutom har verkat som ekonomichef och som är en fena på redovisning. Med hennes gedigna kommunala verksamhetserfarenhet kommer Anna att tillföra mycket nytta och uppfriskande inspel och goda exempel som våra kunder och vi kommer ha nytta av. Att hon dessutom är en mycket angenäm och rolig person att ha att göra med, är en fin extra krydda! Varmt välkommen till oss Anna!”, säger Wolf Andersson, affärsområdeschef interimslösningar.

Recent Posts
Kontakta oss

Fyll i dina kontaktuppgifter. Vi kontaktar dig inom kort.