Välkommen på Ensolutions digitala användarkonferens för vårt ledningssystem!
Den 11 oktober är det dags för vår uppskattade användarkonferens för er som använder vårt ledningssystem. Även i år har vi valt att genomföra konferensen digitalt för att så många som möjligt ska kunna delta. Det blir en halvdag med information och gruppdiskussioner över Teams.
Lyssna till Ensolutions konsulter, inspireras av andra användare och hör hur andra kommuner arbetar med sin kvalitetsledning. Användarträffen kommer att ge dig nyttig information, praktiska tips på vägen och uppslag till möjliga lösningar.
Tid och plats
När: 11 oktober
Tid: Kl. 09.00 – 12.00
Var: Digitalt via Teams. Vi skickar länken efter du anmält dig.
Kostnadsfritt. Anmäl dig längre ner på sidan!
Program
Kl. 09.00-09.15 | Vi hälsar er välkomna
Kl. 09.15-10.15 | Kundcase med Hylte och Bodens kommun
Under ett gemensamt panelsamtal med Ensolution så kommer representanter från Hylte och Bodens kommun att berätta om sitt arbete med kvalitetsledningssystemet.
Kl. 10.15-10.30 | Paus
Kl. 10.30-11.15 | Hur skapar vi tydliga och informativa processkartor?
Vilka faktorer ska man väga in när man bygger sitt processträd och skapar processkartor? Vem är processkartan till för? Vilken information är viktig? Hur ska vi avgränsa processen? Ensolution visar på olika exempel och tar upp fördelar och nackdelar med hur man bygger upp processerna i ledningssystemet.
Kl. 11.20-11.45 | Supporten informerar
Kl. 11.45-12.00 | Avslutning och sammanfattning
Praktisk information & anmälan
Anmäl er med formuläret nedan. Konferensen är kostnadsfri. Välkommen!