Den 16 december bjuder vi in till vår allra första kunddag för alla användare av Kuben – vårt mobila verktyg för behovsbedömning enligt IBIC. Kundträffen genomförs digitalt över Teams och det bli en halvdag med information och diskussioner. Lyssna till Ensolutions konsulter, inspireras av andra och få med dig nyttig information och praktiska tips. 

Under dagen kommer du att få ta del av allmän information och nyheter i Kuben, samt om utvecklingen och vägen framåt. Inspireras även av föredrag från kommuner som berättar hur de arbetar med Kuben. Vi avslutar träffen med en fördjupning i resultaten med utrymme för diskussioner kring verksamheterna äldreomsorg, funktionsnedsättning och hälso- och sjukvård.

Program

09.00-09.05 Välkomna
09.00-09.35 Allmän information om Kuben och kommande utveckling
09.35-09.45 Paus 10 minuter
09.45-10-15 Resultatfördjupning äldreomsorg/funktionsstöd/hälso- och sjukvård
10.15-10.30 Paus 15 minuter
10.30-11.15 Föredrag Viweca Toresson förvaltningschef och VD för Höganäs Omsorg AB
11.15-11.30 Summering och avslutning

Anmäl dig här!

Tid och plats

När: 16 december
Tid: Kl. 09.00-11.30
Var: Digitalt via Teams. Vi skickar länken till dig efter att du anmält dig.

Anmäl dig längre ner på sidan!

Kontakta oss

Fyll i dina kontaktuppgifter. Vi kontaktar dig inom kort.